Parfume

Dufte er en vigtig del af vores hverdag og har en dyb betydning, der går på tværs af tid og kulturer. De har evnen til at fremkalde følelser, vække minder og skabe varige indtryk.

Efterhånden som parfumeindustrien udvikler sig, stiger efterspørgslen efter kvalificerede fagfolk inden for området, hvilket gør vores ledelses- og marketingprogrammer inden for parfume og kosmetik til et spændende valg for unge mennesker, der ønsker at udvikle sig inden for luksusbrandsegmentet.

Ledelse af parfume og kosmetik

Denne treårige fuldtidsuddannelse giver omfattende viden om livscyklussen for parfume- og kosmetikprodukter i luksussegmentet, med værdifuld indsigt i produktudvikling, storytelling og branchespecifikke brand management-strategier.

Marketingkommunikation og -ledelse for dufte og kosmetik

Denne etårige masteruddannelse dækker teknologi, organisation, kommunikation og marketingværktøjer, der bruges i luksusparfume- og kosmetikindustrien, med fokus på de nyeste teknologier, herunder virale platforme, online blogs, magasiner, sociale medier og eksklusive samarbejder med influencere for at engagere forbrugere og interessenter.

Produktledelse for dufte og kosmetik

Dette etårige program dækker teknologi, organisation og økonomi i produktionen af dufte og kosmetik og lærer, hvordan man håndterer forretningsspørgsmål, samtidig med at man reagerer på markedsændringer og produktinnovationer og de nyeste tendenser i branchen.