Luxury Brand Management

Masteruddannelsen i Luxury Brand Management forbereder de studerende på at håndtere den delikate balance mellem kreativitet og forretning for luksusbrands. Deltagerne vil lære, hvordan et brands formål og tilbud passer ind i et bredere demografisk, socialt og kulturelt landskab.

Denne uddannelse kan læses som en kandidatgrad på 11 måneder eller som en dobbelt kandidatgrad på 14 måneder.

Uddannelsen er workshopbaseret og understøttes af seminarer, forelæsninger, tutorials og feltarbejde. Fagfolk fra industrien, programdirektøren og projektledere vejleder de studerende gennem individuel coaching og mentoring. Kombinationen af akkrediterede kurser og virkelige professionelle projekter giver de studerende mulighed for at bygge videre på deres akademiske fundament og samtidig få værdifuld erhvervserfaring, der er direkte anvendelig i deres fremtidige karriere.

Morgendagens ledere af luksusbrands vil udforske de nye værdier, der knytter sig til begrebet luksus. De studerende vil forstå, at branding er en blanding af videnskab, kunst, rationalitet og følelser.

Fokus

  • At mestre den delikate balance mellem kreativitet og forretning for luksusbrands
  • Lær, hvordan et brands formål og tilbud passer ind i et bredere demografisk, socialt og kulturelt landskab
  • Udforske de nye værdier, der er forbundet med begrebet luksus
  • Øv dig i at identificere kundeadfærd og sociale mønstre, der gør det muligt for luksusbrands at udvikle unikke løsninger til deres kunders behov.

Karrieremuligheder: leder af luksusmærke, produktchef, marketingchef, influencer, direktør for digital kommunikation, kommunikations- og PR-chef, brand- og marketingkonsulent, udstillingsdesigner, arrangør af modeshows.

Kontakt os for vejledning