Fashion Digital Marketing
Denne masteruddannelse er et intensivt program, der analyserer udviklingen i modebranchen med hensyn til markedsføring, kommunikation og kultur. Formålet er at forberede de studerende til at arbejde med digital markedsføring og til at skabe specifikt indhold og strategier for mode- og livsstilsmærker.
Gennem teoretiske og projektbaserede kurser om digitale teknologier, værktøjer og medier, hvor forelæsninger suppleres af seminarer og workshops, kan de studerende udvikle en uafhængig, innovativ og bæredygtig tilgang.
Fokus
- Forståelse af det indhold, det udtryksfulde sprog og de værktøjer, der ligger til grund for digital markedsføring i mode- og livsstilssektoren.
- At opnå færdigheder til at designe, planlægge og implementere strategier for mode og digitale systemer.
- At udvikle elevernes færdigheder i at håndtere forskellige situationer selvstændigt eller gennem teamwork og udvikle deres evne til at interagere med fagfolk.
Karrieremuligheder: digital marketingchef, digital projektleder og strateg, digital indholdsskaber, display- og reklameskaber, web- og social marketingchef, e-handelschef, digital PR, SEO-manager, community manager.