Studerende fra Domus Academy, på kandidatuddannelserne i Fashion Design og Fashion Management, fik til opgave at udforske nye måder at skabe mode på, der afspejler vores tid.
Formålet med projektet var at løfte PepsiCo-mærkerne Pepsi MAX og Rockstar til ikoniske og bærbare kollektioner, der inspirerer og engagerer forbrugerne – samtidig med at de tager hensyn til vigtige temaer som identitet, fællesskab og bæredygtighed.

Efter en intensiv workshop arbejdede tolv internationale studerende fra Domus Academy i mere end tre måneder på at udvikle deres kollektioner, med fokus på kreativitet, innovation og strategisk tænkning.
Ved afslutningen af projektet udvalgte repræsentanter fra virksomheden og mærkerne to vindere: Louis Lanting (Holland) for Rockstar og Zih Ling Chen (Taiwan) for Pepsi MAX.
De udvalgte kollektioner blev produceret som prototyper og præsenteret under Fashion Graduate Italia 2021 i Milano – et anerkendt udstillingsvindue for nye designtalenter.
Derudover vil kapselkollektionerne blive udstillet på PepsiCo Design and Innovation Center i New York City, hvor de møder et globalt publikum og fortsætter med at inspirere inden for mode, design og brandinnovation.
Relaterede kurser:







