Fashion Marketing and Management

Den treårige bacheloruddannelse i mode marketing og ledelse sigter mod at uddanne en specialist, der kan håndtere den tværfaglige kompleksitet i modeverdenen og forbinde idé- og produktudviklingsfasen med marketing-, kommunikations- og distributionsstrategier. Uddannelsen giver kulturelle, design- og ledelsesmæssige færdigheder relateret til modeforsyningskæden og marketingledelse.

De studerende vil udvikle brandvisioner og identitetsprojekter, digital kommunikation og distribution baseret på viden om produktsystemet. Og designe strategiske processer relateret til de nye krav til digital markedsføring og nye modeller for kreativt entreprenørskab. Kurset vil behandle emner relateret til forsyningskæden og bæredygtigt design med henblik på en innovativ tilgang til modeindustriens sociokulturelle og bæredygtige indvirkning.

Fokus

  • Tilegnelse af kulturelle, designmæssige og tekniske kompetencer relateret til modeproduktet.
  • Udvikle brandidentitet og brandvisionsprojekter i tråd med nye markedskrav, digital marketingudvikling og kreative iværksættermodeller.
  • Udforsk tværfaglige tilgange og nye scenarier.

Karrieremuligheder: produktmanager, bæredygtig supply chain manager, brand manager, merchandiser, collection manager, fashion buyer, salgschef, account manager, trend researcher, social media manager, e-commerce manager.

Det første år er et etårigt program

NABA’s etårige program henvender sig til internationale studerende, som ønsker at tilbringe et år på NABA’s campus i Milano sammen med studerende fra hele verden. Du studerer det første år af bacheloruddannelsen i Fashion Marketing and Management, og når du har afsluttet kurserne, får du et certifikat fra NABA. Du kan også vælge at læse videre.

Send mere information